Kontakt

Vyšel Časopis rybář 04/2009

Ahoj,

dne vychází můj oblíběný časopis rybář. Jedná se již o čtvrté vydání tohoto časopisu v tomto roce. Dle popisu http://www.mrk.cz/bleskovky.php?id=10806 se mám na co těšit tak hurá pro něj...

Už se těším až bude víkend a budu moci opět vyrazit na fishky. Tentorkáte bych se rád podíval na revír Želetavka 2B na rybník Hadrava, který znám spoustu let a vím, že je od loňska plný kapříků. Bohužel 90% jich je lehce pod mírou, ale hlavně že si zachytám. Ryby stejně nejím

Tak ahoj

PS: večer možná písnu něco z časopisu

20090328 Líšeňská říčka 1

Ahoj,

včera jsem to už nezvládl zdokumentovat jak jsem dopadl podruhé s pruty  na říčce. K vodě jsem dorazil cca v 8 hodin. Vybalil jsem feeder a plavačku  a začal to tam házet. Ryby se probudily až tak kolem deváté a začaly slušně spolupracovat. Mezi 11 a 12 hodinou šly ryby na hod. Bohužel plavačka nějak propadla a ačkoliv jsem používal stejné nástrahy jako na feedru, plavačce se ryby vyhýbaly.

Celkem se na břeh podívalo několik perlínů, plotic a jeden okoun. Bohužel nic většího nebo kapřík se nekonalo, takže mi nezbývá nic jiného, než na prvního letošního kapříka dále čekat :)

Dnes jsem nakonec nešel na ryby protože celý den propršelo. Každopádně se těším až budu moci líšeňské rybníky navštívit znovu. Přikládám pár foteček úlovků. Znovu jsem si chytal s novým feedrem od Semy a můžu prohlásit, že je fakt dobrej a asi se s ním začnu feedrařině více věnovat. Vloni jsem ji považoval jako doplněk k plavané, ale letos bych chtěl tyto dvě metody lovu dostat na stejnou rovinu a žádnou extrémně nepovažovat jako hlavní.

Popis fotografií:

1. foto: první plotička dne

2. foto: první letošní perlínek

3. foto:oběšená plotička na návazci. cca 10cm po ní je kukuřička s háčkem :)

4. foto:další z mnoha plotiček

5. foto: a další plotička

6. foto: a poslední plotička

Průměrná známka: 3,00

20090327 Líšeňská říčka 1

Ahoj, tak dnes jsem byl poprvé s pruty na Líšeňské říčce. V práci se mi podařilo utrhnout dříve a po třetí hodině jsem už byl na cestě k vodě.

Po příchodu k vodě jsem nahodil feeder a dal se do navázání nové matchky. Bohužel po jejím připravení a prvním nahození přišel déšť, který mě vyhnal na cestu domů. Na feeder jsem stihl chytit dvě plotičky. Cestou k autobusové zastávce jsem pěkně promokl. Když jsem přišel k zastávce, déšť ustal a já se nasral. Chvíli jsem sondoval jestli nezačne znovu pršet a po chvíli jsem se vydal zpět k vodě. Už jsem nevybaloval matchku, ale jen feeder. 5 náhozů, 5 plotiček. Poté se opět přihnaly mraky a začínalo kapkat tak jsem to rychle zabalil a šel domů do tepla a sucha.

Jako krmení jsem použil kuku šrot s bolandem cca 1:1 plus plechovku kukuřice. Koule jsem ani nestihl udělat, takže jsem vnadil jen krmítkem.

Snad počasí dovolí a budu moci zítra znovu zkusit štěstí a třeby vytáhnu prvního letošního kapříka, který by mě velmi potěšil :)

Dnes jsem vyzkoušel poprvé nový feeder Sema Cartel feeder. Za tu hodinku a něco u vody jsem si ho hodně oblíbil. Plotice jsem cítil jako by to byl jemňounký proutek, ale přitom se do něj dá i trochu opřít když je potřeba. Snad zítra vyzkouším více novou matchku Trabucco Nexus 5000, kterou jsem dnes jen opravdu pokřtil tím, že jsem jednou na ostro nahodil a po pár minutách ji znovu stáhl a sklidil :)

Průměrná známka: 3,00

20090322 Želetavka 2A, Budeč

S kolegou Mishakem jsme vyrazili v 6 ráno natěšeni jak si zachytáme. Náladu nám trochu kazil vítr, ale to jsme ještě netušili jak si špičkově  "zachytáme". Po příjezdu k vodě jsem vybalil feeder a plavačku a Mishak plavačku a kaprovej prut. Po půl sedmé jsme měli nahozeno a čekali na první záběry. Bohužel foukal docela silný vítr, který zvedal vlny a nedolil prohřátí vody a zvýšení aktivity ryb. Alespoň tak jsme si teda vysvětlovali konečný sumář - Z E R O!!!

Zkoušeli jsme masňáky, foukačky, Mishak i pelety, ale vše bylo marné a v podstatě by se dalo říci, že ve vodě nebyla ani jediná ryba, jinak jsme si nedokázali vysvětlit ani jediný záběr či alespoň náznak záběru. Sice foukal vítr a rozpoznání záběrů na plavačce bylo celkem obtížné, ale stejně jsme ani náznak záběru nepocítili. Krmili jsme střídmě, ale zbytečně.

Po desáté hodině přijel kamarád, který mě vysvobodil z hladu a dovezl mi plněnou šunkovou bagetu. Změnili jsem místo a přečel na druhou stranu rybníka, ale scénář se opakoval. Po jedné hodině jsme opustili vodu se sumarizací Z E R O!

Tento pátek snad budu moci jít na ryby již odpolende a nebudu muset čekat do soboty. Půjdu otestovat nový revír v Brně, od kterého si hodně slibuji. První průzkum bez prutů již mám za sebou, tak se nemůžu dočkat víkendu až budu opět sedět u vody.

Info samozřejmě poskytnu jak to dopadlo. Příští měsíc bych rád koupil nějakej foťák tak budu dokumentovat lépe než mobilem :)

Průměrná známka: 3,67

20090321 Letošní zahájená

Tak jsem dnes konečně poprvé navštívil vodu již s pruty :)

Vyrazil jsem pěšky před šestou a chvíli jsem přemýšlel, jestli se nevrátit zpět do ještě teplé postele. Chtíč ale vyhrál a já byl chvíli po šesté u vody. Nejprve mě k smrti vyděsila tenká vrstva ledu na rybníku a popadaly mě mdloby. Nakonec jsem ale zjistil, že po ledem je cca polovina rybníkua a nikdo jiný podobně postižený u vody není.

6:15 - téměř po třech měsících konečně u vody s pruty

Rozbalil jsem feeder a plavačku, namíchal krmení a šlo se na věc. Krmení jsem si udělal jako obvykle tak na tři celodenní výpravy jak už je mým blbým zvykem. Skoro vše jsem potom donesl domů. Celou dobu lovu jsem chytal pouze na masňáky a u plavačky jsem vnadil velmi málo a u feedru pouze do krmítka namačkal trochu krmení. Ryba se probudila až kolem 8 hodiny, kdy už jsem byl velmi promrzlý a jedinou mou záchranou byla myšlenka na to, že pro mě přijede kámarád a odveze mě domů do tepla.

8:10 - konečně záběr a první letošní rybka

Nejprve přišla na feeder plotice cca 20cm, ze které jsem měl obrovskou radost jakožto z první letošní ryby. Okamžitě jsem ji pustil a při umívání rukou jsem myslel, že omdlím jak byla voda v kýblu ledová a na vrchu byla slušná vrstva ledu. Ihned poté přišel malý línek kterého jsem pustil anižbych se jej dotkl a musel jsem se znovu máchat v té ledové vodě. Poté přišlo pár dalších perlínků a plotiček.

Snad poprvé se mi stalo, že feeder přechytal plavačku. Vloni se mi to určtiě nepovedlo.

Stavil se za mnou na pár slov Mishak a domluvili jsme se na zítřejší lov na zdálenějším, ale mnohem slibnějším rybníku, takže nevyužité krmení určitě zítra upotřebím. Už se na to moc těším...

Kolem desáté se stavil onen kamarád a po desáté jsem už odjížděl směr teplý domov... Vyskládal jsem věci a měl jsem další běhání, takže jsem se nestihl ani zahřát.

12:46 Konečně teplo domova :)

Teď sedím u hrnku horkého čaje a pomalu začínám cítit prsty na rukou :)

Tak zase zítra napíšu pár vět..

1. fotka: Konečně vše ve vodě...

2. fotka: Perlínek

3. fotka: Stejný perlínek jen jinak :)